בשנים האחרונות אנו עדים לתאוצה שתופס תוכן וידאו באינטרנט. תאוצה זו לא פוסחת גם על עולם הפרסום: לראשונה בישראל נבחר כוכב סדרת רשת להוביל קמפיין פרסומי.
בקמפיין יקדם תומר ברזידה, המגלם את הדמות הראשית בסדרת הרשת "פיני", את שירות Local03 מבית אומניטלקום. במסגרת השירות, מספקת אומניטלקום מספר ישראלי בחו"ל (בקידומת 03) עם חבילת שיחות מוזלות לישראל.
ההסכם בין מרקט מסטר, החברה מאחורי הסדרה "פיני", לבין אומניטלקום נחתם לשנה אחת, ויכלול עשר פרסומות בכיכובו של ברזידה, בדמותו של פיני. הפרסומות ישודרו תחת הסיסמא "03 Local– הכי equal (שווה) שיש".
העונה השלישית של פיני עלתה ב-ynet לפני כשלושה שבועות. בכל עונה משודרים עשרה פרקים בני 10-12 דקות. שתי העונות הראשונות זכו ליותר מ-3.5 מליון צפיות, ונתוני הצפייה בעונה הנוכחית ממשיכים לעלות.
מנכ"ל אומניטלקום, ד"ר צחי בן יצחק, מסר: "כשהחלטנו לצאת עם קמפיין חדש עבור Local03, השם של פיני עלה באופן טבעי בשל העובדה שמדובר בדמות של ישראלי שחי בחו"ל. לאור נתוני הצפייה המרשימים לה זוכה הסדרה והלך הרוח ההומוריסטי של הסדרה והפרסומות, אנו בטוחים שזה יהיה שיתוף פעולה מניב."
אילה סולסי טרטמן, מנהלת השיווק באומניטלקום, מסרה: "העובדה שפיני היא סדרה שמשודרת ברשת וזמינה לישראלים בכל העולם הופכת אותה לרלוונטית ביותר עבור לקוחותינו. 03Local מאפשר לישראלים שחיים בחו"ל להיות בקשר עם ישראל בנוחות, כשמחיר השיחות לישראל וממנה הן בעלות של שיחות מקומיות."
תומר ברזידה מסר: "מנסיון אישי, אני יכול להעיד ש-Local03 הוא שירות שצריך כל ישראלי בחו"ל. חברת הפרסום מרקט מסטר שמרה על הדמות של פיני בפרסומות, מה שיצר בסופו של דבר קמפיין כייפי ומצחיק."