רשת איקאה ישראל משיקה בלוג עיצוב אינטראקטיבי חדש- "IKEA SHARE", אשר יעלה באתר הבית של החברה. הבלוג ינוהל כולו על-ידי מעצבי איקאה ויציע מגוון תכנים כגון טיפים ורעיונות לעיצוב הבית בהיבטים שונים השקת הבלוג נערכת במקביל למהלך רחב ההיקף של השקת קטלוג לשנת 2013, אשר נושאו המרכזי הוא "LIVING WITH TEXTILE". הקטלוג מופץ בימים אלו לכ- 1.25 מיליון בתי אב בישראל, בהשקעה של כ- 7.5מיליון שקל.
שימרית גל סמנכ"ל השיווק של רשת איקאה ישראל אומרת כי באתר איקאה "למעלה מ-5.3 מיליון גולשים בשנה וממוצע כניסות יומי העומד על כ- 14,500. מצאנו גם כי זמן השהייה הממוצע באתר העומד על סך של 6.5 דקות, הוא זמן ממושך מהרגיל באתרים אחרים ולמעשה מעיד על צורך מהותי של הגולשים בקבלת מידע רלוונטי בתחום העיצוב"
"לנוכח זאת, אומרת גל, "ובכדי להעביר לגולש הישראלי תכנים בעלי השראה בנושאי עיצוב הבית, בחרנו להשיק באתר בלוג עיצוב אינטראקטיבי בו הגולשים יוכלו ליהנות משיח ישיר עם מעצבי החנות, ויוכלו לקבל מהם מענה רלוונטי בלתי אמצעי בסוגיות של עיצוב הבית, שדרוג, אחסון וארגון- בהתאם לצרכיהם"