לאוויס קשה להיפרד מהסלוגן

Avis ישראל מגיבה לראשונה לפירסומים על פיהן חברת Avis החליטה להיפרד מהסלוגן המיתולוגי "We try harder".


גיל שגיב, מנהל שיווק Avis ישראל, מסר כי המקור לידיעות אלה הוא פרשנות שגויה ומוטעת של קמפיין פרסומי שהושק בארה"ב, תחת הכותרת "It's your space". לדברי שגיב, כותרת זו לא באה להחליף את הסלוגן האלמותי, שכבר הפך לחלק מה- DNA של Avis, אלא מהווה כותרת לקמפיין הנוכחי בלבד. לשם השוואה, בשנת 2011 השיקה Avis קמפיין בארה"ב תחת הכותרת "Treat people like people", והקמפיין הנוכחי אינו שונה. מטרת הקמפיין הנוכחי בארה"ב, לדברי שגיב, היא לשפר את מיצובה של Avis כחברה הפונה ללקוחות הפרימיום, לקוחות עסקיים, קהל מטרה הנחשב לאסטרטגי עבור Avis בארה"ב.


בעולם, פועלת Avis בשתי חטיבות נפרדות – החטיבה האמריקאית והחטיבה האירופאית. במהלך שנת 2011 רכשה החטיבה האמריקאית (Avis Budget Group) את החטיבה האירופאית (Avis Europe), והן פועלות בתיאום, אך המסרים השיווקיים בהם משתמשות שתי החטיבות שונים, לאור השוני באופיו של קהל המטרה של כל חטיבה. "בשלב זה, לא צפוי כל שינוי במתכונת השימוש בסלוגן We try harder באירופה ובישראל", הוסיף שגיב, "אך יחד עם זאת, מנהלי המותג בארץ ובחו"ל ממשיכים במעקב הדוק אחר תפיסת הלקוחות את המותג, העדפותיהם וההתפתחויות בשוק השכרת הרכב, ויתאימו את המסרים השיווקים להתפתחויות אלה".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)