רשת קפה גרג נכנסת לקטגוריית חטיפי הדגנים

רשת קפה גרג, הנמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, תחל לשווק בסניפיה לראשונה חטיפי דגנים ממותגים של הרשת, תחת השם: Break – גרג .



יאיר מלכה מבעלי רשת קפה גרג: הכניסה לתחום חטיפי הבריאות ברשתות הקפה זהו צעד נוסף בתהליך התרחבות ומנוע צמיחה.



עוד ציין מלכה, מבדיקה שערכה הרשת עולה כי שוק חטיפי הדגנים צומח מידי שנה בכ-8%.


ומגלגל כ- 218 מיליון שקל בשנה, ועוד היד נטויה. ענף זה מחולק לקטגוריית חטיפי דגנים למבוגרים, המחזיקה 63% מהשוק, ולקטגוריית חטיפים לילדים, המחזיקה 37%.



עוד ציין מלכה , במחקרים שערכנו זיהינו כי חטיפי הדגנים הינם מהפופולארים, ונצרכים בעיקר באריזה אישית, ולאור זאת החלטנו להרחיב את מוצרי הבריאות שהרשת מציעה.


כאמור, זהו שלב התחלתי של התרחבות הרשת בתחום מוצרי הצריכה.

אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)