מועדון הלקוחות של פאואר קארד מעלה קמפיין הטבות חדש משולב מדיות בעלות של 1 מליון ש"ח שיועלה במקביל במספר ערוצים: CTV, רדיו ועיתונות ארצית בקונספט של חברים ונהנים במועדון PowerCard.
לדברי, מאיה גדעוני- קרגילי, מנכ"לית פאואר קארד, "במהלך החודשים האחרונים השקענו מאמצים רבים כדי לבחון את צרכי חברי המועדון ומצטרפים חדשים ולהציע הטבות, הנחות ומגוון רחב של רשתות בהם אנו פועלים כדי להתאים לצרכיהם. זהו המשך הקו האסטרטגי שאנו מובילים כבר מעל עשור ככרטיס המועדון הראשון מסוגו בישראל."