מי יהיה סושי החודש?

רשת הסושיה, רשת הסושי המהיר הראשונה בישראל, יוצאת בימים אלה בקמפיין שיווקי בפייסבוק- "סושי בהפתעה". הקמפיין מאפשר ללקוחות הרשת, החברים בדף הפייסבוק של 'הסושיה', לבחור את רול הסושי המועדף עליהם מידי חודש. הרול שיזכה למרב הקולות, יימכר בהנחה במהלך אותו החודש.


קמפיין "סושי בהפתעה" מצטרף לשורת חידושים של הרשת, ביניהם השקת אפליקציה של 'הסושיה' בסמארטפונים, המאפשרת למחזיקי איי-פון להזמין משלוחי טייק אווי מהתפריט המגוון של הרשת. את האפליקציה ניתן להוריד דרך App Store.


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)