גולד-ליין יוצאת במסע פרסום רחב היקף

חברת גולד-ליין, יוצאת במהלך חודש דצמבר בקמפיין פרסום רחב היקף לטורבו הוריקן WINTER


תחת הכותרת: "לחורף נעים ובריא יותר". הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה: ערוץ 2, 10, ו- 9 וכן בעיתונות הארצית, בעיתונות מגזרית ובאינטרנט בהיקף של 3 מיליון ש"ח.




לדברי מנשה חיים, סמנכ"ל חברת יוסף חיים, "בשנים האחרונות השקנו בישראל את מאוורר העל טורבו הוריקן, לאור ההצלחה הרבה זיהינו כי הצרכן הישראלי מביע ענין במוצרים ייחודיים ולכן חשבנו לפתח מוצר חימום לחורף שישלב בתוכו פתרונות יצירתיים ואפקטיביים. ערכנו קבוצת מיקוד עם מגוון רחב של צרכנים מקהלי אוכלוסייה שונים ונוכחנו לראות שבעת רכישת מוצר חימום לחורף קיימות בעיניו מספר חששות: בטיחות, תחושת החנק של האוויר החם הנובע משימוש במזגן, זלילת חשמל, עיצוב ונפח המוצר. בנוסף, טענו הצרכנים כי בעונת החורף רובם משתמשים במכשיר אדים קרים או מתקני לחות שונים בכדי להפיג את תחושת היובש באוויר. מיד התחלנו לחשוב איך ניתן לפתח מוצר הפותר את החששות הללו וכך יצרנו את מחמם העל טורבו הוריקן WINTER. מדובר במוצר ייחודי שטרם נראה בארץ".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)