חברת גולד-ליין, יוצאת במהלך חודש דצמבר בקמפיין פרסום רחב היקף לטורבו הוריקן WINTER
תחת הכותרת: "לחורף נעים ובריא יותר". הקמפיין כולל פרסום בטלוויזיה: ערוץ 2, 10, ו- 9 וכן בעיתונות הארצית, בעיתונות מגזרית ובאינטרנט בהיקף של 3 מיליון ש"ח.
לדברי מנשה חיים, סמנכ"ל חברת יוסף חיים, "בשנים האחרונות השקנו בישראל את מאוורר העל טורבו הוריקן, לאור ההצלחה הרבה זיהינו כי הצרכן הישראלי מביע ענין במוצרים ייחודיים ולכן חשבנו לפתח מוצר חימום לחורף שישלב בתוכו פתרונות יצירתיים ואפקטיביים. ערכנו קבוצת מיקוד עם מגוון רחב של צרכנים מקהלי אוכלוסייה שונים ונוכחנו לראות שבעת רכישת מוצר חימום לחורף קיימות בעיניו מספר חששות: בטיחות, תחושת החנק של האוויר החם הנובע משימוש במזגן, זלילת חשמל, עיצוב ונפח המוצר. בנוסף, טענו הצרכנים כי בעונת החורף רובם משתמשים במכשיר אדים קרים או מתקני לחות שונים בכדי להפיג את תחושת היובש באוויר. מיד התחלנו לחשוב איך ניתן לפתח מוצר הפותר את החששות הללו וכך יצרנו את מחמם העל טורבו הוריקן WINTER. מדובר במוצר ייחודי שטרם נראה בארץ".