לראשונה בתולדותיו: המוסד לבטיחות ולגיהות יוצא היום בקמפיין פרסום בתקשורת וברשתות החברתיות

תחת הכותרת "כמו בבית כך גם בעבודה שמור על עצמך בשביל המשפחה" הפיק המוסד לבטיחות ולגיהות שני סרטוני פרסומת שונים המקשרים את הבטיחות בבית כחלק בלתי נפרד ומשפיע על הבטיחות בעבודה. סרטון אחד מראה אב המלביש את בתו במגנים לנסיעה בגלגיליות ובמקביל הבן חובש על ראשו של האב קסדת בטיחות צהובה. מיד לאחר מכן נראה האב עובד בתוך מפעל וחבוש בקסדה. באופן דומה נראית אמא המלבישה את בנה בגלגלי הצלה, מצופים ומשקפי שחיה לפני כניסה לבריכה בעוד הילד מלביש על אמו משקפי מגן לעבודה במעבדה. הרעיון הוא שבטיחות מתחילה בבית וממשיכה גם בעבודה. כמו שחשוב לשמור על בטיחות בני המשפחה בבית כך חשוב לשמור על בטיחות ובריאות בעבודה.



קמפיין הפרסום יעלה ביום רביעי, 26.12.12, במקביל בערוץ 2 ו-10, וגם בערוץ 9 בתוספת כתוביות ברוסית. בנוסף, תהיה לקמפיין גם פעילות באינטרנט וברשתות החברתיות אשר תוביל לאתר נחיתה אינטרנטי בו ינתנו טיפים לבטיחות בבית ובתעסוקה. במבקיל יופקו סטיקרים שיחולקו במקומות עבודה הנושאים את המסר שמוצג בקמפיין.


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)