שברולט יוצאת היום בקמפיין תדמיתי, המציע את היצע הדגמים הרחב בישראל, עם קו מוצרים שמתחיל בדגם המיני של שברולט, הספארק ,הנמכר במחיר של כ-63 אלף שקל, דרך המשפחתית הקומפקטית, שברולט סוניק, המוצעת במחיר החל מ-99,900 אלף ₪, ועד השברולט קרוז, המשפחתית הגלובלית של שברולט המוצעת במחיר של 122 אלף ₪.
את הקמפיין תלווה הסיסמא "כל שבע שניות נמכרת שברולט בעולם", אשר מבטאת את העוצמה הגלובלית של שברולט ואת היותה מותג רכב בין לאומי מוביל המוכר מיליוני מכוניות בכל שנה בשווקי הרכב מסביב לעולם.
קמפיין "שבע שניות" נשען על נתוני המכירות של שברולט בשנים האחרונות, על היותה מותג הרכב הרביעי במספרי המכירות בעולם, ובעיקר על שנת 2012, שהייתה השנה הטובה ביותר של מותג שברולט בעולם מאז שנת 2007 ובה נמכרו כ 4.95 מיליון רכבים, רכב אחד מידי 7 שניות, נתון המהווה עלייה של 4 אחוזים בהשוואה לשנת 2011 אשר במהלכה נמכרו כ 4.76 מ' רכבי שברולט. במהלך שנת 2013 צפוייה שברולט לשבור את השיא של עצמה ולמכור מעל 5 מיליון רכבים ברחבי העולם.
סרטון הטלוויזיה שמלווה את הקמפיין נלקח מתוך קמפיין המיתוג הבינלאומי של חברת שברולט, שבו מוצגים דגמי שברולט השונים, ובתוכם הקרוז, הסוניק והספארק מדגמי 2013. בסרטונים הושם דגש גם על קהל הלקוחות של שברולט ומוצגות סיטואציות מחיי היום יום של הדמויות בהם הרכבים לוקחים חלק מרכזי.
משרד הפרסום ראובני פרידן IPG התאים את הקמפיין, אשר עלותו המדווחת (במחירי מחירון) תגיע ל-5 מיליון ₪, בתמהיל מדיה הכולל את ערוצי הטלוויזיה 2, 10, העיתונות המודפסת ואתרי האינטרנט הבולטים .
החגיגה תתחיל ב 9.1 עם סרטי תדמית למותג שברולט עצמו, בו יופיעו סרטוני כל הדגמים ובהמשך יוצג כל דגם בסרטון מיוחד.
ירון גורטלר, מנהל אגף השיווק ב UMI: "בשנים האחרונות התרחב בהתמדה קו המוצרים של שברולט בשוק הישראלי, עד שהיום אנו מציגים את קו המוצרים הרחב ביותר בישראל, לרבות מכוניות פרטיות, פנאי, שטח ומסחריות. הקמפיין החדש של שברולט מציג לראשונה את משפחת הפרטיות שברולט החדשה על שלל דגמיה כנבחרת מובילה אחת. למותג שברולט עוצמה והיסטוריה מפוארת שלא קיימת כמעט בשום מותג רכב אחר. אנו מאמינים שהמהלך השיווקי הנוכחי יתרום למאמצי ההתרחבות של שברולט ויקרב אותה לכל בית בישראל".
זיו קורן, מנכ"ל משותף ראובי פרידן IPG: "בכל 7 שניות נמכרת בעולם שברולט. כשאתה בתור פרסומאי שומע את הנתון המדהים הזה, אתה מבין שכל מילה נוספת מיותרת. מדובר בהצלחה עולמית יוצאת דופן של מותג עם מסורת מופלאה, שלא מפסיק לרגע להמציא את עצמו מחדש. הקמפיין משלב בין השיר שכבש השנה את העולם (We are young) לדגמים החדשים שנחטפים מהסוכנויות תוך 7 שניות. כשאתה רואה אותם, אתה מבין תוך שנייה למה. אגב, בזמן קריאת שורות אלו נמכרו יותר מ-10 שברולט".