חיות או לא להיות

JCDecaux מכריזה על 11 זוכים מאושרים שיזכו לראות את עבודותיהם בקמפיין חוצות על גבי מתקני החברה ברחבי תל אביב יפו, לאור הצלחת המהלך בעמוד הפייסבוק אליו הועלו כ 300 מודעות שונות והתקבלו 500 לייקים



במסגרת הקמפיין פנתה JCDecaux במקביל לעמוד הפייסבוק גם למספר משרדי פרסום מובילים שלקחו חלק בפרויקט המיוחד:


גיתם BBDO, פוקס גורן גלעדי, PUBLICIS, דרורי שלומי, לעומק התודעה, שמעוני פינקלשטיין, ענבר מרחב ניסן, באומן בר ריבנאי, באומן אקספרט, Y&R Israel



הולכי הרגל יוזמנו להצטלם ליד מודעות הקמפיין בעיר ולהעלות את התמונות בלשונית # JCDPETS באינסטגרם



חברת הפרסום העולמית JCDecaux גאה להכריז על סיום השלב הראשון בקמפיין החברתי החדש שהתקיים בחודש האחרון למען עידוד אימוץ בעלי חיים בשיתוף משרדי הפרסום המובילים בישראל והקהל הרחב. הקמפיין המיוחד , אשר נוצר במיוחד לעודד את הציבור לאמץ בעל חיים, זכה להצלחה גדולה : 300 הצעות ורעיונות קריאטיביים הועלו בחודש האחרון על ידי הגולשים לעמוד פייסבוק ייעודי שהוקם לפרויקט המיוחד אשר זכה ל 500 לייקים. כמו כן התקבלו עבודות רבות של צוותי הקריאייטיב ממשרדי פרסום מובילים בשוק.



מבין העבודות הרבות שהוגשו לעמוד הפייסבוק, נציגי JCDecaux ואתר אייס בחרו 11 זוכים מאושרים אשר יזכו לראות בחודשיים הקרובים את הרעיונות המיוחדים והקריאטיביים שלהם כמודעות פרסום על גבי מתקני חברת JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו. על גבי המודעות יוטבעו הלוגואים של ארבע עמותות למען בעלי חיים – צער בעלי חיים, תנו לחיות לחיות, SOS חיות וחיים לבעלי חיים


כל העבודות הנבחרות מופיעות בעמוד הפייסבוק "חיות או לא להיות :JCDecaux"



על מנת להמשיך את הגברת המודעות לחשיבות אימוץ בעלי חיים, מציעה החברה לקהל הרחב להצטלם ליד מודעות הקמפיין ולהעלות את התמונה לאינסטגרם תחת לשונית JCDPETS# . בסיום הקמפיין JCDecaux תדאג להודות לאלו אשר מעלים את התמונות לאינסטגרם בכך שהן יופיעו על גבי פוסטר תודה מיוחד שישלב את התמונות מהאינסטגרם.




במקביל, תורמת JCDecaux למטרה זו קמפיין עמודורים עבור אירוע התרמה "חורף חם" של עמותת "חיים לבעלי חיים" הכולל מופעי מוסיקה וסטנד-אפ ובשיאו ימכרו דייטים אישיים עם מפורסמים במכירה פומבית



פיליפ רו מנכ"ל JCDecaux בישראל: "זכינו לראות עבודות מרגשות, מיוחדות ומשעשעות כאחד למען המטרה החשובה שבחרנו, עידוד אימוץ בעל חיים. הופתענו מכמות התגובות המדהימות לנושא ואני שמח להכריז על סיום השלב הנוכחי של הפרויקט ועל העובדה שהקהל הרחב יוכל לראות את תוצאות הקמפיין בכל רחבי תל אביב יפו. אני מודה לכל אלו שלקחו חלק בפרויקט ומזמין את כולם להצטלם ליד המודעות שנבחרו אשר יוצגו על גבי מתקני החברה ולהעלות את התמונות באינסטגרם"

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)