חברת 'המקצוענים' בקמפיין אינטרנטי וסלולרי

קמפיין אינטרנטי וסלולרי חדש של חברת 'המקצוענים' הושק היום תחת הכותרת "יש על מי לסמוך! בעלי מקצוע באחריות". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה ובשווי 840,000 שקלים, ימשך כשבוע ויופיע בעמוד הראשי של אתר Ynet באינטרנט ובאפליקציית הסלולר.


בבאנרים שיעלו יוצגו בעלי מקצוע שונים (אינסטלטור, מוביל, גנן וחשמלאי) כבובות באריזה של 'המקצוענים', כאשר על גבי כל אחת מהם מוחתמת המילה "באחריות".


"הקמפיין מיועד להדגיש את השירות הייחודי שמציעה החברה לצרכנים המזמינים בעלי מקצוע לבית", מסבירה סמנכ"לית השיווק יפעת צימרמן. לדבריה, כל אחד מבעלי המקצוע המופיעים באתר או במדריך המודפס של 'המקצוענים' עבר תהליך סינון קפדני, שבמהלכו נבדקו האישורים וההסמכות להם הוא נדרש על פי חוק. בנוסף, מתחייב בעל המקצוע בחוזה מול 'המקצוענים' להעניק לצרכנים שירות מקצועי במחיר הוגן. בעלי מקצוע שלא עומדים בסטנדרטים מוסרים מהאתר.


על מנת לוודא כי בעלי המקצוע אכן עומדים בהתחייבותם, יוצרים נציגי השירות של החברה קשר עם הצרכנים הנעזרים בשירותי בעלי המקצוע ומוודאים שהם מרוצים מהשירות.


במידה והצרכן אינו מרוצה, החברה מעמידה לרשותו שירות ייחודי: מוקד גישור ויישוב מחלוקות כדי לסייע לפתור את המחלוקת. במידת הצורך ישלח בעל המקצוע לתקן עבודה שלא נעשתה כיאות, ואם יתברר שנגבה מצרכן תשלום גבוה מדי – הוא יקבל את כספו בחזרה ובעל המקצוע יוסר מ'המקצוענים'.


"מטרת הקמפיין לומר לצרכן 'יש לך גב', מעכשיו עומד מאחוריך גוף מקצועי, אמין וחזק שדורש שתקבל את הטוב ביותר", מסבירה צימרמן. היא מציינת, כי על פי המודל העסקי של החברה מספר בעלי המקצוע שיכולים להופיע במאגר מוגבל, ולכן חשוב שיופיעו בו רק הטובים ביותר.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)