מרצדס העולמית השיקה לפני מספר חודשים בעולם את ה-A-Class החדשה, תוך כניסה לסגמנט הקומפקטיות והשיקה רכב ספורטיבי צעיר ובכך הרחיבה את קהלי היעד של מרצדס. עד כה ההצלחה העולמית עומדת על מעל 100,000 רכבי A-Class.
הילית שמיר דוידוב, מנהלת השיווק של חטיבת היוקרה בכלמוביל, מציינת כי הכניסה לסגמנט הקומפקטיות עם דגם ספורטיבי, מביא עימו פעילות שיווקית ופרסומית ייעודית לקהל חדש. מרצדס המציעה היום מגוון רחב של דגמים לקהלים שונים, משיקה את ה A-Class החדשה במחיר החל מ- 169,900 ₪. כניסה זו מרחיבה את קהל היעד ובהתאמה מצריכה התאמה של המדיום הפרסומי לאסטרטגיה החדשה. מרצדס, אחד ממותגי היוקרה המובילים בישראל מהיום יותר נגישה.