פנגו+ משיקה שפה תקשורתית חדשה המציגה פרזנטור חדש – הסמארטפון באמצעות קמפיין פרסומי חדש

פנגו+ משיקה שפה תקשורתית חדשה באמצעות קמפיין חדש בהשקעה של כמיליון ₪, השפה החדשה נועדה לתקשר את השירותים הנוספים שהיא מציעה ומאפשרת, בנוסף לתשלום על חניה בכחול לבן, תשלום בחניונים, תחנות דלק, חנויות הנוחות sogood, שטיפומטים ברחבי הארץ וכן מבצעים מבוססי מיקום והודעות על הנחות משמעותיות במסעדות הקרובות למקום החניה.



המהלך הפרסומי שנבנה על-ידי משרד הפרסום Lead, חושף את השפה התקשורתית החדשה של פנגו+ שבמרכזה מככב הסמארטפון. השפה החדשה מציגה עולם שלם הבנוי כולו מסמארטפונים המציגים בדרך קריאייטיבית את מגוון האפשרויות לתשלום הקיימות באפליקציה.



בשפה החדשה, המציבה את המוצר עצמו בפרונט, מוצגים השירותים החדשים ומודגש השימוש הקליל האינטואיטיבי באפליקציה בטכניקת צילום ועריכה חדשנית. הקמפיין הטלוויזיוני יכלול סדרת סרטונים, שישודרו באופן עוקב לאורך כל השנה.



אירית גולדברג, מנהלת שיווק פנגו+: "הקונספט הפרסומי החדש ממחיש באופן קריאטיבי, חדשני וחכם את השירותים הרבים שאנו מציעים. השפה החדשה מותאמת באופן ישיר לקהל היעד ולערכי המותג הצעיר, הרענן והחדשני. הקמפיין החדש יוצר בידול לפנגו+ והופך את הפרסומת לזכירה בתוך שלל הפרסומות המשודרות בערוצי המדיה".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)