פנגו+ משיקה שפה תקשורתית חדשה באמצעות קמפיין חדש בהשקעה של כמיליון ₪, השפה החדשה נועדה לתקשר את השירותים הנוספים שהיא מציעה ומאפשרת, בנוסף לתשלום על חניה בכחול לבן, תשלום בחניונים, תחנות דלק, חנויות הנוחות sogood, שטיפומטים ברחבי הארץ וכן מבצעים מבוססי מיקום והודעות על הנחות משמעותיות במסעדות הקרובות למקום החניה.
המהלך הפרסומי שנבנה על-ידי משרד הפרסום Lead, חושף את השפה התקשורתית החדשה של פנגו+ שבמרכזה מככב הסמארטפון. השפה החדשה מציגה עולם שלם הבנוי כולו מסמארטפונים המציגים בדרך קריאייטיבית את מגוון האפשרויות לתשלום הקיימות באפליקציה.
בשפה החדשה, המציבה את המוצר עצמו בפרונט, מוצגים השירותים החדשים ומודגש השימוש הקליל האינטואיטיבי באפליקציה בטכניקת צילום ועריכה חדשנית. הקמפיין הטלוויזיוני יכלול סדרת סרטונים, שישודרו באופן עוקב לאורך כל השנה.
אירית גולדברג, מנהלת שיווק פנגו+: "הקונספט הפרסומי החדש ממחיש באופן קריאטיבי, חדשני וחכם את השירותים הרבים שאנו מציעים. השפה החדשה מותאמת באופן ישיר לקהל היעד ולערכי המותג הצעיר, הרענן והחדשני. הקמפיין החדש יוצר בידול לפנגו+ והופך את הפרסומת לזכירה בתוך שלל הפרסומות המשודרות בערוצי המדיה".