שיווק דיגיטלי ללקוחות בגובה העיניים

כחלק מקמפיין המותג בונזו, יצאו בחברה בתחרות דיגיטלית מיוחדת עבור החברים בדף הפייסבוק. התחרות נבעה מתוך הבנה שכדי שהפרסומת תתפוס את תשומת ליבם של הצופים, הצופים, או במקרה זה כלביהם של הצופים, צריכים להיות חלק מהפרסומת. במסגרת הקמפיין שעלה בטלוויזיה בעלות הנאמדת בכמיליון וחצי שקלים, פיתחו בחברה אפליקציית ייעודית באמצעותה הוזמנו החברים בעמוד הפייסבוק של בונזו, הכולל 20 אלף חברים, להעלות תמונות של הכלבים שלהם וליצור לעצמם פרסומת מותאמת אישית בדיוק כמו זו שמככבת בטלוויזיה.



התוצאה הייתה שלמעלה מ-1,000 גולשים העלו תמונות של כלביהם וביקשו להשתתף בפרסומת. מתוכם נבחרו לא פחות מ- 120 גולשים עבורם הפיקו סרטוני פרסומת מותאמים אישית, בהתאם לפרסומת ששודרה עם קריינות של אורנה בנאי ובכיכובו של הכלב מסי.



מירב אמיד, סמנכ"ל שיווק ביופט: "אנחנו יודעים שכלב צריך אוכל טוב ובונזו הוא אוכל מצוין המכיל את כל הערכים התזונתיים שכל כלב צריך. הדרך שלנו להמחיש את העובדה הזו לבעלי הכלבים הייתה באמצעות הרעיון החדשני של שילוב הכלב הפרטי שלהם בפרסומת של בונזו. רצינו להעניק ללקוחותינו מתנה שמחזקת את הקשר שקיים בין כלב לבעליו, כזו שמציבה את הכלב כחלק בלתי נפרד מהמשפחה".



חברת ביו-פט בע"מ, נוסדה בשנת 1972 כחברת בת למוצרי מעברות בע"מ שבבעלות קיבוץ מעברות. למעלה מ-40 שנה עוסקת ביו -פט בפיתוח, ייצור ושיווק של מגוון מוצרי בונזו ולה קט. בתחילת 2004 החלה החברה לייבא ולשווק את נוטרו-צ'ויס, מזון סופר פרימיום לכלבים וחתולים, תוצרת ארה"ב. ביו- פט מעסיקה כיום כ-70 עובדים בארץ, במחלקות מחקר ופיתוח, ייצור, שיווק, מכירות ויצוא.


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)