קמפיין חדש לסטימצקי המדגיש את מומחיות הרשת

רשת סטימצקי, הקיימת משנת 1925, בקמפיין פרסומי חדש המדגיש את ערך המומחיות של הרשת.


כמומחים בספרים, סטימצקי מזמינה את הצרכנים להגיע לסטימצקי ולבחור את "הפרטנר המושלם", מתוך הנחה ש ״עם הספר הנכון – אתה אף פעם לא לבד", שכן מי שקורא ספרים תמיד "נמצא" בחברת הגיבורים של הספר שמלווים אותו לכל מקום….


הקמפיין כולל פריסה מודעות נרחבת בעיתונות הארצית, ויוצגו בהן אנשים הישנים במיטתם, כשלצדם "ישנה" דמות מספר מוכר.


הדמויות שנבחרו הינן: בילבי (מומחיות בספרי ילדים), שרלוק הולמס (מומחיות במתח), דון קישוט וסנצ'ו פנצ'ו (מומחיות בהרפתקאות), הנזיר שמכר את הפרארי שלו (מומחיות בספרי עיון), גנדלף (מומחיות בספרי מדע בדיוני) וסטלין (מומחיות בביוגרפיה).


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)