קמפיין שילוט חוצות ראשון של פומה בישראל

בחודש מאי השנה תצא פומה ישראל בקמפיין שילוט החוצות הראשון שלה


בהיקף של 500,000 ש"ח



קמפיין זה הוא על דגם נעל ייחודי של המותג, ה-
future suede המתאפיין בעיצוב בסגנון רטרו ובמשקל קל במיוחד ויכלול שילוט חוצות בפריסה ארצית.



"פומה ישראל גאה על יריית הפתיחה בכל הקשור לפעילותה השיווקית בישראל",אומר גיא דנמן, מנכ"ל פומה ישראל. "לצד קמפיינים ממוקדים אלה, אירועים ומדיה דיגיטלית, נפתח גם חנויות קונספט שיהיו בבעלות מלאה של המותג בארץ".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)