קמפיין שילוט חוצות ראשון של פומה בישראל

בחודש מאי השנה תצא פומה ישראל בקמפיין שילוט החוצות הראשון שלה


בהיקף של 500,000 ש"ח



קמפיין זה הוא על דגם נעל ייחודי של המותג, ה-
future suede המתאפיין בעיצוב בסגנון רטרו ובמשקל קל במיוחד ויכלול שילוט חוצות בפריסה ארצית.



"פומה ישראל גאה על יריית הפתיחה בכל הקשור לפעילותה השיווקית בישראל",אומר גיא דנמן, מנכ"ל פומה ישראל. "לצד קמפיינים ממוקדים אלה, אירועים ומדיה דיגיטלית, נפתח גם חנויות קונספט שיהיו בבעלות מלאה של המותג בארץ".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)