יבואנית מותג החשמל 'זנוסי' בקמפיין חדש

חברת 'ראלקו' מסוכנויות מוצרי החשמל הגדולות בישראל, יבואנית מותג העל היפני שארפ ומותג מוצרי החשמל – 'זנוסי' (ZANUSSI), יוצאת בקמפיין פרסום חדש לסדרת מוצרי החשמל זנוסי Easy.



סדרת ZANUSSI EASY, הינה סדרת הדגל של המותג, שזכתה להצלחה עצומה באירופה ומציגה קולקציית מוצרי חשמל רחבה, אשר מספקת פתרונות כוללים למטבח ולבית ומצויידת בטכנולוגיה מתקדמת, לצד קלות, פשטות ונוחות שימוש, ההופכים את החיים ליותר EASY.



לצד הזווית הטכנולוגית, סדרת זנוסי Easy מציגה קו עיצובי חדשני, ייחודי ומרשים בעל קווים נקיים וסימטריים המשדרים סטייל ויוקרה איטלקי.



הקמפיין, יציג את סדרות מוצרי החשמל של זנוסי, בהם: מכונות כביסה, תנורים, מדיחים וכיריים, באמצעות סיטואציות, כגון ארוחות משפחתיות, ההופכות לכאלו שנעשות ב- Easy באמצעות השימוש במוצרי זנוסי. עוד, ישים הקמפיין דגש על השירות והאחריות המעניקה ראלקו לרוכשים את מוצרי ZANUSSI, ההופכים גם את שנות השימוש שלאחר הרכישה להרבה יותר EASY.



הקמפיין, מבית מדרשו של משרד הפרסום ראובניפרידן נאמד בכ– 1.5 מיליון שקלים והסלוגן שילווה אותו הוא: "זנוסי עושה את החיים Easy".



לדברי זיוי רוזיאק, מנהלת תקשורת שיווקית ראלקו סוכנויות: "האסטרטגיה הפרסומית שעומדת מאחורי הקמפיין מדגישה את התכונות המרכזיות של מכשירי זנוסי, שהן טכנולוגיה מתקדמת לצד הקלות, הפשטות והנוחות של השימוש במוצרים. יתרונות אלו, באים בקמפיין, לצד רגעים, בהם כולנו שואפים למצוא דרך להפוך את חיינו לפשוטים ומהנים יותר ולהגדיל את זמן האיכות שלנו לעצמנו ולמשפחתנו. קולקציית זנוסי Easy עונה על צרכים אלה ומציעה מוצרי חשמל שהם Easy בשימוש, Easy ביעילות ואפילו Easy במחיר".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)