ARISTON בקמפיין חדש

המותג ARISTON, המשווק בישראל על ידי קבוצת ח.י, עולה בקמפיין תחת הסיסמא: ARISTON – טכנולוגיית הנוחות, לרגל השקת סדרת מכונות כביסה חדשנית וייחודית ב"טכנולוגיית הנוחות". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי בהשקעה כוללת של 1,000,000 ש"ח



הקמפיין מעמיד במרכז את אחד הדגמים המובילים בסדרת מכונות הכביסה החדשה של המותג ARISTON, דגם WMG 10437BS. הסדרה החדשה מתאפיינת בעיצוב איטלקי יפהפה, בטכנולוגיה הירוקה המתקדמת, המפחיתה את צריכת החשמל ומשפרת את הביצועים ובפטנטים ייחודיים אשר מייצרים חוויית כביסה נוחה יותר, קלה יותר ועם תוצאות מרשימות.



מכונת הכביסה של המותג ARISTON בטכנולוגיית הנוחות עם עיצוב ייחודי וידית אחיזה ארגונומית המאפשרת פתיחה נוחה ומהירה. המכונה מציעה עידן חדש של תופים וגוף חימום אשר עשויים מסגסוגת טיטניום, גוף חימום ייחודי המתחמם מהר יותר, צורך פחות חשמל, מגיע להספקים גבוהים במהירויות ודוחה אבנית.



למכונה מגוון רב של תוכניות כביסה: החל מתוכנית קדם כביסה, יכולת כביסה, ריענון בישום וחיטוי באדים, כביסה אנטי אלרגית, ועד כביסות מקוצרות. המכונה פונקציונאלית בעלת יכולת ניקוי עצמי של התוף ושל חלקי הגומי, מאפשרת אוורור וניעור הכביסה בתוף לאחר הסחיטה, בעלת תכנית לחצי כמות ובקרה אלקטרונית המאזנת בין כמות הכביסה ואופייה לבין צריכת מים, טמפרטורה וחשמל. עם אחריות של 3 שנים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)