חברת "און-ליין" ומעצב השיער שוקי זיקרי מעלים קמפיין למחליק הקרמי "שוקי זיקרי by בייביליס פריז"

חברת "און-ליין", יבואנית מוצרי "בייביליס פריז" ומעצב השיער שוקי זיקרי, יוצאים בקמפיין חדש אשר ילווה בפעילות קד"מ עם רשת המספרות המובילה בבעלות שוקי זיקרי למחליק השיער הקרמי .



הקמפיין יעלה ביום ראשון ה-20 לנובמבר, בערוצי הטלוויזיה המסחריים ויכלול גם מודעות בעיתונות ופעילות בנקודות המכירה, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון ₪ . את הקמפיין תוביל הדוגמנית המתולתלת עמית עציוני ששיערה הוחלק באמצעות המכשיר לטובת הקמפיין. הסלוגן שילווה את הקמפיין הוא: "THE POWER OF CHANGE".



בנוסף לקמפיין הפרסום תיערך פעילות קד"מ במסגרתו רוכשות מחליק השיער הקרמי ייהנו מהטבה מיוחדת – כל מי שתרכוש את מחליק השיער של "שוקי זיקרי ובייביליס", תקבל הדרכה אישית ועיצוב שיער באחת ממספרות רשת "שוקי זיקרי" ברחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

קרדיט: Safebooks
PHOTO-2025-12-04-10-56-41
שעת ה- Vibe Code _ באדיבות וויקס