לקראת חג המולד וראש השנה האזרחית הנחגג ברחבי העולם, השיקה DHL ישראל, המובילה בעולם במשלוחי אקספרס בינלאומיים, יחד עם חברת Marketier קטלוג מתנות מקוריות עם ניחוח ישראלי המתאימות למשלוח לרחבי העולם.
ניתוח שערכה DHL העלה כי ענף ההיי-טק הוא זה ששולח הכי הרבה מתנות, עם 48% מכלל המתנות שנשלחו בשנת 2012, אחריו נמצא ענף התעשייה עם 36% וענף הטקסטיל עם 8%. בין היתר עולה כי בשנת 2012 28% מכלל המתנות נשלחו לארה"ב, כפליים ממספר המתנות שנשלח בשנת 2011. במקום השני נמצא בריטניה, עם 15% ולאחריה גרמניה, איטליה וצרפת. בין היעדים יוצאי הדופן ניתן למצוא את קניה, נמיביה ואוגנדה.
נתון מעניין נוסף הוא סוג המתנות המועדפות על ידי הישראלים. אם בשנת 2011 38% מכלל משלוחי המתנות היו מארזי שוקולד, ב – 2012 נתון זה כבר עמד על 56%. כך גם בזירת היין חל זינוק מרשים מ10% ב 2010 ל21% שנה שלאחר מכן.
לדברי מנהל השיווק של חברת DHL בישראל, יונתן איבגי, "גם בעולם של עסקים גלובליים ותקשורת אלקטרונית, אנחנו חייבים לזכור שבסופו של דבר אנו עובדים עם בני אדם, שאוהבים ומעריכים מחוות קטנות של תשומת לב. חג המולד וראש השנה האזרחית הם מועדים מצוינים לטפח את הקשר האישי והעסקי עם הלקוחות, הספקים והעמיתים בחו"ל".
בקטלוג המכיל עשרות מתנות תוצרת הארץ, ניתן למצוא מארזים המכילים יינות, שמן זית, דבש וקונפיטורות תוצרת הארץ והגליל, מארזי שוקולד של רוי שוקולד, ספרי מתנה, מוצרי ספא מבית ELEMIN , משחקי מנהלים מקוריים ואביזרים מעוצבים למשרד.