בחודש האחרון יצאה חברת חוגלה קימברלי במהלך תחת הכותרת אמהות לא מתפשרות בהשקעה של 4 מיליון שקלים. במסגרת המהלך גייסה החברה אמהות ותינוקות לככב בקמפיין ארצי למותג החיתולים המוביל האגיס. המהלך שנתן במה לאמהות אמיתיות,נולד מתוך רציונאל שאמהות אינן מתפשרות בכל מה שקשור לתינוק שלהן גם כשמדובר בחיתולים.
במסגרת מהלך "אמהות לא מתפשרות" הושקה בדף הפייסבוק של האגיס פעילות שהזמינה אמהות אנונימיות לעלות תמונה משותפת עם הבייבי שלהן ולציין על מה הן לעולם לא תתפשרנה כשזה נוגע לבייבי שלהן.
אלפי אמהות השתתפו בפעילות ומתוכן מאות אמהות נבחרו לככב עם התינוקות שלהן בקמפיין של האגיס: בקמפיין שילוט חוצות ארצי , על גבי קיר הקריה כתמונת קולז' ענקית ,על גבי שילוט בנקודות המכירה שברשתות השיווק ועל גבי באנרים ברחבי האינטרנט.