הקמפיין החדש כולל פרסומות בטלוויזיה, פעילות באינטרנט ופעילות בנקודות המכירה
שרון ישראלי, סמנכל השיווק בחברת הנקל סוד: "כמותג בינלאומי ואיכותי בתחום הדחת הכלים אנו רואים חשיבות בחדשנות, יעילות ונוחות השימוש במוצר. הקפסולות החדשות מהוות מהפכת ניקיון של ממש ומעניקות תוצאות חסרות תקדים בתחום הברקת הכלים; הקפסולות החדשות של סומט מבריקות טוב יותר מכל המוצרים הקיימים כיום בשוק"
מותג מוצרי הניקיון "סומט" יוצא בימים אלו בקמפיין חדש לרגל השקת קפסולות הג'ל החדשות למדיח היחידות שעשויות 100% ג'ל. הקמפיין כולל פרסומות טלוויזיה, פעילות אינטרנטית ופעילות בנקודות המכירה. על הקמפיין הטלוויזיוני הופקד משרד הפרסום יהושוע TBWA. עלות המהלך מוערכת בכ- 1.2 מיליון שקלים.