קמפיין חדש לסומט באמצעות יהושוע TBWA

הקמפיין החדש כולל פרסומות בטלוויזיה, פעילות באינטרנט ופעילות בנקודות המכירה


שרון ישראלי, סמנכל השיווק בחברת הנקל סוד: "כמותג בינלאומי ואיכותי בתחום הדחת הכלים אנו רואים חשיבות בחדשנות, יעילות ונוחות השימוש במוצר. הקפסולות החדשות מהוות מהפכת ניקיון של ממש ומעניקות תוצאות חסרות תקדים בתחום הברקת הכלים; הקפסולות החדשות של סומט מבריקות טוב יותר מכל המוצרים הקיימים כיום בשוק"


מותג מוצרי הניקיון "סומט" יוצא בימים אלו בקמפיין חדש לרגל השקת קפסולות הג'ל החדשות למדיח היחידות שעשויות 100% ג'ל. הקמפיין כולל פרסומות טלוויזיה, פעילות אינטרנטית ופעילות בנקודות המכירה. על הקמפיין הטלוויזיוני הופקד משרד הפרסום יהושוע TBWA. עלות המהלך מוערכת בכ- 1.2 מיליון שקלים.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)