תוכנית האקזקיוטיב MBA של האוניברסיטה העברית תערוך יום עיון מרוכז בנושא שיווק ופרסום

האוניברסיטה העברית בירושלים תקיים ביום חמישי, ה – 1 בדצמבר יום עיון מרוכז בנושא שיווק ופרסום, תחת הכותרת: תקשורת ופרסום – המגמות החדשות".



הכנס, מאורגן על ידי תכנית האקזקיוטיב MBA בניהול אינטגרטיבי במנהל עסקים והוא ידון במספר נושאים חמים, ומגמות חדשות בשווק ופרסום, הקשורים לענפים המובילים במשק הישראלי.



את הכנס יפתחו ד"ר ניראון חשאי וגברת מיכל שפירא מהאוניברסיטה העברית ולאחריהם הרצאות ענפיות של הפרסומאים יורם דמבינסקי ((JWT, ומנכ"ל רגב קויצקי עדי קביצקי.



מר דוד אבנר, המשנה למנכ"ל פרטנר המיועד להחליף בקרוב את עמיקם כהן כמנכ"ל, יציג את תפיסתו לגבי התחרות העזה בענף התקשורת הסלולרית וכיצד תחרות זו צפויה להשתנות לאור חילופי המנכ"לים הצפויים אצל כל שלושת המפעילות.



בתחום אחר לגמרי, ערן תור מנכ"ל רקיט בנקיזר וסופי בלום מנכ"לית פרוקטר אנד גנמבל יציגו כל אחד מנקודת ראותו כיצד הם רואים את התחרות בענף הדטרגנטים ואילו איריס פיין מנכ"ל תנובה שף ודוד מנביץ מנכ"ל צבר ידונו בשינויים התחרותיים והשיווקיים בענף המזון הישראלי. עוד ירצה ביום העיון, שלמה גלעד, מנהל האסטרטגיה של בנק דיסקונט .

אולי יעניין אותך

111
יקיר ליסיצקי וחכ רביבו צילום רפי דלויה
table
רקנאטי קסטיאל רזיאל
מאיה רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
קולורטק-צילום גיל שטיר

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

קרדיט: Safebooks
PHOTO-2025-12-04-10-56-41
שעת ה- Vibe Code _ באדיבות וויקס