"קרליין" מתמקדת בחדשנות עם סדרת ליפגלוסים חדשה בטעמי שוקולד וקפה

חברת הקוסמטיקה המובילה "קרליין", מתמקדת בחדשנות, ויוצאת לראשונה בישראל עם סדרת ליפגלוסים חדשנית ועדכנית, בטעמי שוקולדה וקפה.



במסגרת השקת הסדרה, יוצאת "קרליין" בקמפיין פרסום רחב, הנאמד בתקציב הנעמד בכ- 200 אלף דולר, באמצעות משרד הפרסום: באומן/בר/ריבנאי, תחת המסר: "פיתוי מבריק".



הקמפיין כולל: מודעות פרסום בעיתוני נשים ולייף סטייל, נראות כוללת בנקודות המכירה וקד"מ בקרב קהל היעד.


איריס שטרסמן, סמנכ"ל לשיווק: "האסטרטגיה של חב' "קרליין" נשענת על הקונספט: The look of Love" ורותמת את המדע ליצירת האפקטים הויזואליים של ההתאהבות, מתוך ההבנה האוניברסלית, שאישה מאוהבת נראית תמיד נחשקת וזוהרת".

אולי יעניין אותך

רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל
מונה ליזה בר בכפר של עמותת איילים באופקים
קרדיט צילום עומרי רוזנגרט,
מולטי ויטמין ואומגה 3 אלטמן
אדליין. צילום מתוך מערכת Warmy
JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל