"אלקטרה בר" משיקה ברי מים חדשים

"אלקטרה בר" משיקה בימים אלו את הדור הבא של ברי המים בישראל – "אלקטרה בר ספירל". את ההשקה מלווה קמפיין פרסומי רחב תחת המסר: "כי יש בר ויש ספירל", תוך מתן דגש על טכנולוגית הסינון החדשנית – טכנולוגית הספירל. הקמפיין מתנהל באמצעות משרד הפרסום JWT, בהיקף ריאלי של למעלה מ-3 מיליון שקל. הקמפיין יימשך במשך מספר שבועות ויופיע בטלוויזיה, אינטרנט, עיתונות, שילוט חוצות ורדיו.



הקמפיין ממחיש את הטכנולוגיה החדשנית והבלעדית של "הספירל" בצורה ויזואלית, בעזרת שימוש בהצגת סיטואציות יום יומיות בשימוש במים, באופן שבו עוברים המים במערכת הסינון הספירלית.


טל בית הלחמי, סמנכ"ל ומנהל חטיבת השירות והמים, מסביר כי "הרעיון הקריאטיבי שמוביל את הקמפיין בא להדגיש את החדשנות במערכת הספירל ואת הטכנולוגיה, שהינה המתקדמת בעולם לסינון וטיהור מי שתייה. פעולת הספירל מבטיחה סינון של 99.9% מהחיידקים במים, ומאפשרת קבלת מים טהורים כבר מהכוס הראשונה".



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)