רשת טיב טעם מוזילה כמעט 2,000 מוצרים

רשת המרכולים טיב טעם הוזילה משמעותית בימים אלה למעלה מ- 1,895 מוצרים בסניפיה. מדובר בהוזלה קבועה, ללא מבצע או התניה, מכל הסוגים ובכל המחלקות.



המהלך ילווה בקמפיין פרסומי הכולל מסע פרסום דיגיטלי רחב, בו נעשה לראשונה בישראל שימוש בדרון (מסוק זעיר נשלט מרחוק) בקמפיין פרסומי. לצורך כך, עוברי אורח יכולים להזמין מוצרים במסך מגע ענקי ואינטראקטיבי שהוצב במרחב הציבורי. המוצרים שמחירם ירד משמעותית יורדים אליהם היישר מהאוויר באמצעות דרון (מסוק זעיר נשלט מרחוק). עוברי האורח הופתעו מהמחיר האטרקטיבי ומהדרך המפתיעה שקיבלו את המוצר. היקף ההשקעה בפרסום המהלך נאמדת בכ- 1.2 מיליון ₪ .



אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)