נעלי טו גו בקמפיין טלוויזיה ראשון באמצעות בוקאי שני

משרד הפרסום בוקאי שני בקמפיין טלוויזיוני ראשון לרשת נעלי TO GO. הקמפיין נועד לקדם המסר של הרשת – נעליים אופנתיות במחירים נגישים לכל המשפחה בהשתתפות פרזנטורית הרשת עדי הימלבלוי. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת ב- 1.5 מיליון ₪


לדברי איילת פיצ'ון עוז, מנהלת השיווק רשת "טו-גו": "רשת טו גו הייתה הראשונה להציע נעליים לכל המשפחה במחירים נגישים לאורך כל השנה. בשנה בה עולה מחדש נושא יוקר המחייה, הקמפיין החדש נועד להעביר את המסר של הרשת כרשת המאפשרת לרכוש נעליים אופנתיות ואביזרים משלימים לכל המשפחה במחירים נוחים לאורך כל השנה".


הסלוגן המלווה את הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שני-בוקאי, הוא TO GO – NEW LOOK EVERY DAY.


הקמפיין כולל טלוויזיה, שילוט חוצות ורשתות חברתיות. עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ-1.5 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)