לואקר עולה בקמפיין טלוויזיה, מובייל וקד"מ

מותג "לואקר", אשר נכנס בימים אלה לתחום השוקולד, עולה בקמפיין פרסומי מקיף לסדרת טבלאות שוקולד לואקר החדשה. הקמפיין חובק עולם והופק בגרסתו העברית על ידי משרד הפרסום מקאן אריקסון. סרטון הפרסומת יעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו- 10 למשך 3 שבועות ובו מתואר התהליך שעבר המותג עם השנים ועד להשקת השוקולד החדש .


בנוסף לפרסום בטלוויזיה יכלול הקמפיין גם פעילות בעמוד הפייסבוק במובייל וקד"מ, במסגרתה יגיע הגמד של לואקר למקומות נבחרים ויפנק את הנוכחים במקום בשוקולד לואקר טעים. היקף הקמפיין כולו נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪


קרדיטים:
קריאייטיב- קורן וייס, טל שלץ, נעמה דוד * פלנינג- מידד בר לב, ניצן פרנקל * ניהול לקוח- עדי אורן, דפנה מונהייט, רותם זיידלר * הפקה- נווה זרח, שירה סלע * מקאן וואלי- הדר גור אריה, אבנר פרישברג * בית פוסט- פרומו פוסט * יחסי ציבור – סנדיק קומיוניקיישן

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)