קבוצת "קפה קפה" עולה בקמפיין חדש עם שישה סרטוני פרסומת המציגים את מגוון המותגים בקבוצה ותחת המועדון הקולינרי MOOD וביניהם- "לחם ארז", "פרש קיטשן", "לבורטוריו די פסטה", "רובן", "לחם בשר", "דונקי" ו"קפה קפה". הקמפיין יעלה בערוצים המסחריים- ערוץ 22 וערוץ 10 בפריים טיים, וגם כקמפיין דיגיטלי .
נעם צימרמן מנכ"ל קבוצת קפה קפה מסר היום : "חוזקו של מועדון MOOD נובע מעוצמתה ורבגוניותה של הקבוצה הכוללת מס' רב של מותגים שונים המתאימים לכל הקהלים ונוגעים בתחומים קולינריים שונים, במגוון הזדמנויות ומצבים. חברי מועדוןMOOD נהנים מלמעלה מ80 הטבות בשנה בכלל הרשתות"
טל אקרמן סמנכ"לית השיווק של קבוצת "קפה קפה" מסרה :"בקמפיין מועדוןMOOD הושקעו משאבים רבים הן בהשקעה של כמיליון וחצי ש"ח, והן בחשיבה ובפיתוח הקונספט וכל זאת ע"מ לחשוף את הקהל הרחב ליתרונות הרבים של מועדון החברים הקולינרי המכנס תחתיו את מגוון מותגי הקבוצה.
מועדון MOOD מאפשר לחבריו ליהנות ממועדון קולינרי משותף ולקבל מגוון הנחות, הפתעות והטבות בכל הרשתות והכל בפריסה ארצית.
על הקמפיין אמון משרד הפרסום זרמון DDB, בהפקה של GREEN PRODUCTION וע"י הצלם בני מלעי.