קמפיין חדש למועדון MOOD של קבוצת "קפה קפה"

קבוצת "קפה קפה" עולה בקמפיין חדש עם שישה סרטוני פרסומת המציגים את מגוון המותגים בקבוצה ותחת המועדון הקולינרי MOOD וביניהם- "לחם ארז", "פרש קיטשן", "לבורטוריו די פסטה", "רובן", "לחם בשר", "דונקי" ו"קפה קפה". הקמפיין יעלה בערוצים המסחריים- ערוץ 22 וערוץ 10 בפריים טיים, וגם כקמפיין דיגיטלי .



נעם צימרמן מנכ"ל קבוצת קפה קפה מסר היום : "חוזקו של מועדון MOOD נובע מעוצמתה ורבגוניותה של הקבוצה הכוללת מס' רב של מותגים שונים המתאימים לכל הקהלים ונוגעים בתחומים קולינריים שונים, במגוון הזדמנויות ומצבים. חברי מועדוןMOOD נהנים מלמעלה מ80 הטבות בשנה בכלל הרשתות"



טל אקרמן סמנכ"לית השיווק של קבוצת "קפה קפה" מסרה :"בקמפיין מועדוןMOOD הושקעו משאבים רבים הן בהשקעה של כמיליון וחצי ש"ח, והן בחשיבה ובפיתוח הקונספט וכל זאת ע"מ לחשוף את הקהל הרחב ליתרונות הרבים של מועדון החברים הקולינרי המכנס תחתיו את מגוון מותגי הקבוצה.


מועדון MOOD מאפשר לחבריו ליהנות ממועדון קולינרי משותף ולקבל מגוון הנחות, הפתעות והטבות בכל הרשתות והכל בפריסה ארצית.


על הקמפיין אמון משרד הפרסום זרמון DDB, בהפקה של GREEN PRODUCTION וע"י הצלם בני מלעי.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)