רשת ההמבורגרים הותיקה בלאק, אשר התחילה את דרכה לפני כעשור בבעלותם של השף צחי בוקששתר ואיש העסקים איציק אדרי, החלה בימים אלה לעצב ולמתג את כל סניפיה באמצעות שדון ממזרי ,. מדובר בדמות תלת מימד, ורסטילית שמביאה לידי ביטוי את השובבות החיננית של המותג דרך שפה של תעוזה, שובבות, הומור, סקרנות, שמחה ותאווה לחיים.
השקת המיתוג נעשית תחת הסלוגן המוביל "בלאק אל תתאפק" ובאמצעותו של ג'ק השדון האדום, הממזרי ותאב הבשר .בהמשך מתוכנן לעלות קמפיין טלויזיה ודיגיטל .
בנוסף ,כל אחת ממסעדות הרשת עוברת עיצוב מחדש בכל הקשור לנראות המיתוג ב- אייפדים ,מסכי פלזמה , תפריטים , פלייסמנטים , עיצוב ארוחת הילדים , המדבקה המדליקה למכוניות ואופנועים ועוד הפתעות בדרך .
לדברי איש העסקים איציק אדרי ושף צחי בוקששתר מבעלי הרשת: "אנחנו שמחים לבשר על השינוי המרענן שעוברת הרשת. השקענו במיתוג מחדש , מחשבה ומשאבים עצומים וכבר מרגישים שבלאק החדש הוא בלאק עדכני , מגניב ומפתיע .וצחי בוקששתר אומר "הג'ק הזה טיפוס מעצבן, הולל ופרוע. לכן אני אוהב אותו"