המרכז האקדמי ויצו חיפה השיק בימים אלה את קמפיין הרשמה החדש לקראת שנת הלימודים תשע"ו. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום B-WAY DIGITAL והוא ממשיך את הקו הקריאטיבי המצליח של השנתיים האחרונות, אשר נתן במה לעבודות בוגרים.
השנה, כחלק מהתכנון האסטרטגי, הוחלט לפתח את הקמפיין לשלב הבא שלו, באמצעות סרטוני וידיאו בכיכובם של בוגרי ויצו חיפה, העוסקים ומצליחים בתחום בו למדו. את הסרטונים מלווה בלוג, עם הסרטונים והסיפור האישי של כל אחד מהבוגרים.
הקמפיין בהיקף של כ – מליון ₪ יעלה ב: Mass Media , בדיספליי ובסלולר, ברשתות החברתיות, בגוגל וביוטיוב באמצעות באנרים ופרירולים.
הפקה: קבוצת ממש הפקות