תאגידים מקבלים תמורה טובה יותר מהפרסום בדיגיטלי

פורסם במגזין https://www.trends-news.com/



תאגידים בארה"ב מדווחים כי למרות שחלק מהם מקטין את תקציבי הפרסום, הם מתכננים להתמקד יותר במדיה הדיגיטאלית. חברות כמו מאטל (צעצועים), הייניקן ואחרות מדווחות כי הם מקבלות תמורה טובה (ROI) מהמדיה הדיגיטאלית. גם ענקים כמו פרוקטר אנד גמבל ו Kraft Foods מדווחים כי היקף הפרסום הדיגיטאלי שלהם מגיע עתה ל 20-35 אחוז, מה שמייצג ממוצע גבוה יותר מאשר הממוצע הנוכחי של כלל החברות שהוא 24%. יחד עם זאת ישנן גם חברות שתוצאות הפרסום במדיה הדיגיטאלית הן מאכזבות עבורן. סביר להניח כי הסיבה העיקרית לכך, היא כמו בכל סוג של מדיה – מסורתית וחדשה – הנעוצה בתוכן וביכולת של המסרים לקלוע לביקושים של קהלי היעד.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)