iRobot יקדם מכירות בקמפיין ניקוי חלל הפה של ליסטרין

ליסטרין המותג המוביל בקטגוריית שטיפות הפה, יוצא באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן בקמפיין מבצע ייחודי. הקמפיין יכלול תשדירי טלוויזיה, באנרים באינטרנט ופרסום בנקודות המכירה. מטרת הקמפיין, היא לקדם את מסר המותג, על כך שהשיניים מהוות רק 25% מחלל הפה ולכן, הצחצוח הוא רק חצי עבודה. בכדי לשמור על היגיינת כל חלל הפה, יש להשתמש בשטיפת פה, אשר מפחיתה את רובד החיידקים (פלאק) גם מהחניכיים והלשון.


במסגרת המבצע יתקיים משחק טריוויה יומי לאורך כל חודש מאי, שבו אחד מרוכשי מארז ליסטרין יזכה ב-irobot מדגם 651 בכל יום. בכדי להשתתף במשחק הטריוויה, יש לרכוש מארז ליסטרין עם הסרט הצהוב, אשר יימכר ברשתות הנבחרות. המארז כולל בתוכו קוד השתתפות, אותו ניתן יהיה להזין במיניסייט המיועד באתר המשחק או במספר טלמסר.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)