במהלך חודש מאי, מפעל הפיס יצא בקמפיין חדש, ייחודי ומושקע למותג חישגד. הקמפיין חישגד 2015 ועולה לאוויר בהשקעה של 5 מיליון ₪
במרכזו של הקמפיין הפעם, הפנטזיה האולטימטיבית של הגבר לצאת לטיול אקסטרים, לעומת חופשה משפחתית מפנקת. הקמפיין המושקע צולם בנופים המרהיבים של סרביה ומונטנגרו בניהול המקצועי של הבמאי אלי סברדלוב וחברת ההפקה גוסטאבו ובאמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. לדברי חמי פדן מנהלת הפרסום: "הפעם היה חשוב לנו להעביר את החלום בצורה הכי אוטנטית על מנת ליצור הזדהות, הצילומים צולמו בשטח בנוף של מצוקים ונהרות ובתנאים לא פשוטים והתוצאה מדברת בעד עצמה" הקמפיין יעלה לאוויר בתאריך 20.5.15 בטלוויזיה, אינטרנט ובבתי הקולנוע.
קמפיין רחב זה, מבליט את הגשמת החלום באמצעות זכייה בחישגד ולא את המוצר עצמו – הכרטיס. בכך ממשיך מפעל הפיס בקו הקבוע של הפרסומים האחרים עם טוויסט משעשע בעלילה.