קמפיין חדש לחישגד בהיקף 5 מיליון ש"ח

במהלך חודש מאי, מפעל הפיס יצא בקמפיין חדש, ייחודי ומושקע למותג חישגד. הקמפיין חישגד 2015 ועולה לאוויר בהשקעה של 5 מיליון ₪



במרכזו של הקמפיין הפעם, הפנטזיה האולטימטיבית של הגבר לצאת לטיול אקסטרים, לעומת חופשה משפחתית מפנקת. הקמפיין המושקע צולם בנופים המרהיבים של סרביה ומונטנגרו בניהול המקצועי של הבמאי אלי סברדלוב וחברת ההפקה גוסטאבו ובאמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO. לדברי חמי פדן מנהלת הפרסום: "הפעם היה חשוב לנו להעביר את החלום בצורה הכי אוטנטית על מנת ליצור הזדהות, הצילומים צולמו בשטח בנוף של מצוקים ונהרות ובתנאים לא פשוטים והתוצאה מדברת בעד עצמה" הקמפיין יעלה לאוויר בתאריך 20.5.15 בטלוויזיה, אינטרנט ובבתי הקולנוע.



קמפיין רחב זה, מבליט את הגשמת החלום באמצעות זכייה בחישגד ולא את המוצר עצמו – הכרטיס. בכך ממשיך מפעל הפיס בקו הקבוע של הפרסומים האחרים עם טוויסט משעשע בעלילה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)