נספרסו בקמפיין מבוסס חברי מועדון בישראל

חברת Nespresso יוצאת בקמפיין חדש שהופק כולו בישראל, בשונה משאר הקמפיינים של החברה שהפקתם היא בינלאומית. הקמפיין מעמיד במרכז את הלקוח, ונעשה בשיתוף עם הצלם רון קדמי, מבכירי צלמי האופנה בישראל. הקמפיין מציג שישה מחברי המועדון של נספרסו שמספרים על חוויותיהם מספל הנספרסו הראשון שלהם. הקמפיין יעלה על שלטי חוצות במיקומים מרכזיים, דיגיטל, פרינט ובבוטיקים של נספרסו. עלות ההשקעה בקמפיין כ- 9 מיליון ₪.


חברי המועדון נבחרו לאחר תהליך שכלל פנייה של נספרסו ללקוחותיה והזמין אותם להציע את מועמדותם לקמפיין ולהיות הפנים הישראליות של נספרסו. מבין אלפי מועמדים נבחרו: נעה הורוביץ, בת 24 סטודנטית למנהל עסקים ותושבת העיר תל אביב, רונן נוף- בן 45 מעצב פנים ממושב קדימה באזור השרון, דקל עובדיה בן 32 יועץ ארגוני תושב ראשון לציון, דפנה וולפרט- בת 45 עוסקת בהשקעות ובנדל"ן עסקי, תושבת קריית אונו, מעיין בן חמו, בת 32, מדריכת אירובי תושבת חדרה. אליהו מדר, בן 40, תושב תל אביב ובעל בוטיק בגדים ברח רוטשילד.



בנוסף כחלק מהקמפיין, תקיים נספרסו בתאריכים 2-7 ביולי, פעילות חווייתית בנמל תל אביב- בעמדה ניתן יהיה להצטלם ולשתף ברגעי נספרסו- כל תמונה שתצולם תוקרן מייד במסכי לד ענקיים ברחבי הנמל. הפעילות תתחיל בשעה 16:00 עד שעות הלילה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פעילות הנשים של עמותת ינאביע צילום באדיבות העמותה
עיצוב ללא שם - 2025-07-06T174543
בריזר פטל