האגיס משיק סדרת רשת אבא'לה

האגיס, מותג החיתולים המוביל מבית חוגלה קימברלי, משיק סדרת רשת, ראשונה מסוגה, העוסקת באבהות. אבות הם חלק אינטגראלי ובלתי נפרד בגידול הילדים וכיאה לכך האגיס בחרה לשים זרקור על נקודת המבט שלהם במסגרת התא המשפחתי. הסדרה תוצג בנכסים הדיגיטליים של האגיס: מגזין תוכן, פייסבוק ויוטיוב. את הסדרה הפיקה חברת התוכן פיינשמייקר. פיינשמקר היא חברת הפקות של פרסומות שלאחרונה החלה לעסוק גם בהפקת תוכן מקורי עבור מותגים שונים.



בסדרה הדוקומנטרית, יוצגו חמישה אבות שונים: אוהד חיטמן – מוזיקאי, איציק שאשו– עיתונאי ואיש קריאטיב, איתי גרונר – איש פרסום, טל טיומקין – מעצב גרפי, ופרץ דניאל מרקיש – מפיק. את הסדרה הפיקה חברת התוכן פיינשמייקר. פיינשמקר היא חברת הפקות של פרסומות שלאחרונה החלה לעסוק גם בהפקת תוכן מקורי עבור מותגים שונים.



כל אחד מגיבורי הסדרה פתח את ביתו ואת ליבו וסיפק הצצה אותנטית ומרתקת לגבי חוויות האבהות הייחודיות שהוא עובר.



הנושאים שיוצגו בסדרה הם יום-יומיים המעסיקים כל הורה ונבחרו בקפידה לאחר מחקר על מגוון התכנים שמעניינים הורים, ואבות בפרט. בין הנושאים ידובר על: הריון – איך להיות שם בשבילה? לידה – מה תפקידו של האב בחדר הלידה? המגע הראשון עם התינוק, נחיתה בבית – פחדים וחששות, חוסר שינה וחלוקה בלילות, זוגיות – איך היא משתנה בעקבות ההורות? איך ניתן לשמר אותה?



אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)