"מן" בפעילות דיגיטלית לעידוד צריכת וופלים קרים בקיץ

חברת "מן" משיקה פעילות במדיה החברתית, באמצעותה מבקשת החברה לשנות את הרגלי הצריכה של הופלים בימי הקיץ החמים, בקרב הצרכן הישראלי. כדי לחזק את המסר, מיתגה החברה מקרר בלוגו המותג, מילאה אותו בופלים בכל הטעמים והיא מציעה אותו כפרס עבור הגולש שיראה כמה חם לו בדרך הכי יצירתית.



מסביר מעין יחבס, מנכ"ל My Social, מנהל המדיה החברתית של חברת "מן": "הפעם – בשונה מבפעילויות אחרות שנעשות בזירה החברתית, על הגולשים לשתף את החברים שלהם ולהעלות את התמונה לעמוד הפייסבוק שלהם, תוך שהם מתייגים את עמוד הפייסבוק של המותג ופלים ועוגיות מן וכותבים את הסלוגן שנבחר לקמפיין: 'מן, כמה חם'".



לדברי אבי פקר מנהל השיווק של מן: "הקיץ האחרון הביא איתו שיאי חום שלא ידענו, ומתוך כך החלטנו לנסות ולחדש לגולשים ולגולשות בפייסבוק על אפשרויות צריכה נוספות של ופלים. הופלים ידועים בעיקר כמוצר חורפי מענג, אך לא כולם יודעים שגם בקיץ הם יכולים להיות פינוק אמיתי על ידי קירור או הקפאת המוצר שבסופו מקבלים מוצר קראנצ'י וקריר שנמס בתוך הפה".

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)