משפחת רפאלי בקמפיין חדש להודיס

רשת אופנת הבייסיק המובילה HOODIES יוצאת בימים אלו בקמפיין עונתי ענק לקידום קולקציית סתיו-חורף 15-16, הכולל שלטי חוצות בכל רחבי הארץ, פרסום במדיות הדיגיטליות הגדולות וסרטון פרסומת שיעלה בטלוויזיה בימים הקרובים בכיכובה של משפחת רפאלי.

לראשונה רשת אופנת הבייסיק המובילה HOODIES, אותה מובילה הפרנזטורית בר רפאלי מזה ארבע עונות, מעלה סרטון פרסומת בו משתתפת משפחתה של רפאלי. לצד בר רפאלי עצמה מככבים אמא ציפי, אבא רפי והאחים דור ואון. בסרטון פרסומת נמצאת בר בפרונט כשהיא עושה ליפסינג לשיר הלהיט "THE FEAR" של הזמרת הבריטית הידועה לילי אלן, כאשר בני משפחתה סביבה ויחד הם מציגים סיטואציות משפחתיות משעשעות.

את סרטון הפרסומת החדש, כמו את הסרטונים הקודמים בהם כיכבה בר לבדה לצד רד אורבך סולן להקת "רד בנד" יצאו סוכנות הפרסום Awesome Creative. עלות הקמפיין עומדת על סכום של כ-5 מיליון ₪

אורן בר-גיל, סמנכל שיווק ובעלים בחברת HOODIES מוסר: "כבכול עונה, חשוב לנו לעלות עם קמפיין שישדר את ערכי המותג: צעיר, הומוריסטי, נינוח וכמובן, אופנתי. העונה, לצידה של בר בחרנו להציג את בני משפחה בסצנות מעניינות ומבדרות שאינן מחיי היום יום שבשגרה (בלשון המעטה)

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)