ביטוח ישיר יוצאת לראשונה בקמפיין "ויראלי" באינטרנט לביטוח המשכנתא

ביטוח ישיר יוצאת בקמפיין "ויראלי" באינטרנט לביטוח המשכנתא. חברת ביטוח ישיר הפיקה סרט קריאטיבי שיופץ בשיטה "ויראלית" באינטרנט: הסרטון נשלח לתפוצה ראשונית של גולשים ולאחר מכן הוא מופץ מגולש לגולש ומתפשט באופן "ויראלי".



הסרט הופק במטרה לקדם את ביטוח המשכנתא של ביטוח ישיר דרכו ניתן לחסוך סכומי כסף ניכרים בהשוואה לביטוח באמצעות הבנק.



ערן וולף, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של ביטוח ישיר: "חברת ביטוח ישיר מובילה את החשיבה החדשנית גם בשיטות השיווק. השיטה הויראלית להפצת מסרים הינה שיטה חדשנית בארץ ובעולם המנצלת בצורה מצויינת את היתרונות של רשת האינטרנט באמצעות יכולות קריאטיביות והפקה בתקציבים נמוכים השיטה מביאה לא רק להיקפי חשיפה גבוהים אלא גם לאקטיביות של הצופה ולכן ליעילות גבוהה . הצפי שלנו לחשיפה עומד על כ- 150,000 איש ואנו מעריכים כי רמת התגובה למהלך השיווקי תהיה גבוהה".



כמקובל בסרטים ויראלים הסרט הינו יוצא דופן ומעט פרובוקטיבי : בסרט נראה זוג כאשר הבעל חוזר מיום העבודה ונראה נינוח. אשתו פוגשת אותו ואז באופו מפתיע תופסת באשכיו ואומרת : זה כואב לך? ומוסיפה: זה, לא כואב, אבל לעשות ביטוח משכנתא בבנק ולזרוק 10,000 ש"ח – זה כואב!

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)