מותג "לואקר" עולה בקמפיין טלוויזיה לסדרת טבלאות שוקולד לואקר. הקמפיין יעלה במשך 3 שבועות בערוצים 2 ו-10 ובמעברונים במובייל- בוואלה ובמאקו . כמו כן יגובה במקביל גם בקמפיין פייסבוק. קמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון– לראשונה בהפקה מקומית.
הסלוגן המלווה את הקמפיין: שוקולד לואקר. להיסחף מהביס הראשון.
הפרזנטורית שמובילה את הקמפיין: הדוגמנית נטלי מטיס
היקף הקמפיין נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪
קרדיטים:
ניהול לקוח: עדי אורן, דפנה מונהייט, ליאת כהן, פלנינג: מידד בר לב, רותם בריגה, קריאייטיב: קורן וייס, רשתות חברתיות: הדר גור אריה, שני וולף, מתן אברמוביץ', מדיה: שלומי פרידן, אסף בן יהודה, הפקה: נווה זרח, סימי סימן טוב, חברת הפקה: עמרי פז, יח"צ: סנדיק קומיוניקיישן