למווביל בקמפיין מרצדס שצולם בסלולרי ב 360 מעלות

כלמוביל מרצדס פותחת את שנת 2016 עם קמפיין תדמיתי רחב היקף להשקת הa class החדשה. הקמפיין, כולל קמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב וכן קמפיין דיגטלי באמצעות moblin המציג סדרת סרטוני יוטיוב, שצולמו בטכנולוגיית הצילום החדשנית – 360 מעלות. סרטון ה- 360 שהפיקה moblin באיכות HD מאפשר לצופה לסייר בתוך הרכב ב- 360 מעלות ע"י הזזה של הסמארטפון לצדדים, למטה ולמעלה. הסרט מקודם ונתמך באפליקציות פייסבוק ויוטיוב במובייל.



החוויה המקדימה שמציעים סרטוני ה – 360 מעלות, משתלבת היטב באולם התצוגה המרכזי החדש של מרצדס בהרצליה פיתוח, המשתרע על שטח של כ – 2000 מ"ר ומציע אפשרות להתרשמות בלתי אמצעית מלמעלה מ – 30 דגמים שונים בקונספט עיצובי וטכנולוגי.



דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של כלמוביל מרצדס, מציינת כי הקמפיין החדש פונה לקהלי יעד חדשים וצעירים, אשר השנה יותר מבעבר רואים במרצדס אפשרות ראלית להגשמת החלום. עוד מציינת רביד מנחם, כי קמפיין ה 360 הינו צעד נוסף בהתאמת חווית הקנייה לקהל היעד של הצרכנים החדשים אשר חווית הקנייה מתחילה עוד לפני הגעתם לאולם התצוגה.



כלמוביל מרצדס, מסכמת את שנת 2015 עם מכירות של .2,345 כלי רכב חדשים, המהווים גידול של כ – 39% לעומת השנה הקודמת. בקטגוריית ה-NGCC הכוללת את דגמי ה–A CLASS , B CLASS , CLA ו – GLA רשמה כלמוביל מרצדס גידול של כ-78% שהגיע בעיקר מלקוחות חדשים וצעירים, שבחרו במותג. במהלך שנת 2015, המשיכה כלמוביל מרצדס וחיזקה את אחיזתה בפלחים חשובים בשוק היוקרה והיא מובילה את המכירות בסגמנטים השונים. כלמוביל מרצדס תרחיב בשנת 2016 את היצע הדגמים ונערכת להמשך הביקוש לדגמים השונים.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)