ניופאן החלה במהלך אסטרטגי לשמירה על אורח חיים בריא


חברת 'ניופאן', המתמחה בייבוא והפצה של מגוון מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ביתיים, יוצאת במהלך בריאות אסטרטגי ומשיקה את "לבריאות מניופאן". מדובר במהלך אסטרטגי רחב המציג את סדרת מוצרי הבריאות של החברה, שיכלול מגוון סרטוני איכות באתרי אוכל ייעודיים סביב עולם האוכל הבריא, בסלולר ובאתר אינטרנט ייעודי שיוקם ויקודם דרך הרשתות החברתיות שניופאן נוכחת בהם.



מהלך ההשקה של "לבריאות מניופאן" יחל מאמצע חודש ינואר למשך כשלושה חודשים, בהשקעה של כמיליון וחצי ₪ ילווה במהלך דיגיטלי רחב היקף .




אשת הטלוויזיה והמומחית לרפואה טבעית, פאולה רוזנברג, נבחרה להוביל את קמפיין "לבריאות מניופאן" את הקמפיין ילוו אפליקציה ואתר אינטרנט ייעודים הכוללים מגוון מתכונים וסרטונים המסבירים על נבחרת המוצרים הבריאה מבית ניופאן





במסגרת הקמפיין, מצטרפת ניופאן למגמת הבריאות העולמית שמראה, כי הצרכן הישראלי עובר לאורח חיים בריא יותר הכולל צריכה מוגברת של ירקות ופירות, בדיקת רכיבי המזון והפחתה ברכישת מוצרים מעובדים.


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)