אביב משה ויוצאת מאסטר שף יובילו קמפיין לעידוד צריכת דגים


הקמפיין, שמעלה ארגון מגדלי הדגים בישראל, בפורמט של תכנית ריאליטי, יפגיש בין השף אביב משה והבשלנית רחל בן אלול שהעפילה לגמר התוכנית מאסטר שף והשניים יתחרו ביניהם בקרב מתכוני דגים ראש בראש בטלוויזיה, בפורמט קרוס מדיה חדשני בהשראת סדרות הריאליטי שפותח ע"י שיאון אינפו. הקמפיין מבוסס התוכן יכלול חבילת תשדירי טלוויזיה בערוץ 10 וכן תשדירי רדיו, מתחם תוכן לדג ישראלי טרי באתר נענע 10 ופלטפורמות חברתיות דיגיטליות. 4 משפחות שונות יטעמו וידרגו את המנות, ביניהן גפילטע פיש, חריימה, סביצ'ה, שווארמה מדגים וקבב דגים, שיוכנו ב-4 אתגרים לאורך הקמפיין וכן את מנת הגמר באירוע הגמר ויבחרו את המנצחת בקרב בין מנות הדגים לפסח, שכולן על טהרת דגי בריכות ישראליים טריים.




תקציב הקמפיין נמסר למשרד שיאון info בראשות חיליק שיאון ולמשרד קרימלובסקי כהן והא כולל כ- 800 אלף שקלים שיוקצו לערוצי הטלוויזיה, הרדיו והאינטרנט וכן כ-200 אלף ש"ח נוספים לפרסום ייעודי במגזר החרדי.




כזכור, במסגרת 'רפורמת החקלאות' שהוביל משרד האוצר, הושג בשבועות האחרונים הסכם לפתיחת השוק הישראלי לייבוא דגים ללא מכס ומעבר לתמיכות ישירות במגדלים, בהיקף של כ- 37 מיליון ש"ח, מתוכם יוקצו כ- 3 מיליון ש"ח למערך פרסום לעידוד הציבור הישראלי לצריכת דגים מתוצרת מקומית.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)