קמפיין בהיקף 3 מיליון ללוח גבס של טמבור

במציאות הנדל"נית בה אנו חיים, כאשר מחירי הדירות בישראל הם מהגבוהים בעולם וקצב הבנייה עולה, הגבס הולך ותופס תאוצה כחומר בניה מועדף, שכן הוא עונה על הצורך לבצע שינויים מהירים החוסכים זמן ועבודה, וכמובן – כסף. לכן השיקה טמבור "לוח הכסוף" –לוח גבס שמייצרקיר שקט,תורם להפחתה משמעותית של הרעש,ומונע מעבר רעשים יותר מקיר רגיל".



את ההשקה ילווה לראשונה, קמפיין בהיקף של 3 מיליון ₪ המהווה המשך ישיר לשפה התקשורתית החדשה של טמבור שהושקה השנה.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)