קמפיין הונדה חדש: סע או שאני יולדת ברכב


מותג הרכב 'הונדה' משיק קמפיין חדש לדגם סיוויק TYPE R תחת הכותרת : "סע, או שאני יולדת לך באוטו !" הקמפיין לדגם החדש, אשר הושק לפני כשבועיים, יעלה לאוויר השבוע באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב ויכלול פרסומות בטלוויזיה, פרסום באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות

הקמפיין לדגם החדש, אשר הושק לפני כשבועיים, יעלה לאוויר השבוע באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב ויכלול פרסומות בטלוויזיה, פרסום באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות


הונדה, מותג הרכב היפני, משיק קמפיין פרסום להשקת סיוויק TYPE R החדשה, אשר זכתה לכינוי- "מכונית מרוץ חוקית לכביש" ומייצגת את הדור הבא של דגמי ההאצ'בק הפופולאריים, עם הביצועים המובילים בקטגוריה.



בפרסומת, בבימויו של ישי קרני, אשר תעלה בדיגיטל ובטלוויזיה, מוצגת בצורה הומוריסטית סיטואציה בה שוטר עוצר את נהג הונדה סיוויק TYPE R על נהיגה במהירות מופרזת ומוצא בה זוג בדרכו לבית היולדות, כאשר היולדת מתריעה "סע, או שאני יולדת לך באוטו".



בהמשך מוסבר כי לבעל רכב משפחתי עוצמתי כמו TYPE R , אין כמעט איפה לנצל את ביצועי הרכב בנסיעות היום יום. הקריין מסביר שיש רק דרך אחת 'לסחוט' את הסיוויק TYPE R , ולמצות ממנה את הביצועים וממחיש כי למעשה הסיטואציה היחידה בה יש את ה"תירוץ" לנסוע מהר- אם יש אישה יולדת באוטו. לשם כך 'נשכרו' שחקניות תיאטרון מקצועיות על מנת לגלם 'יולדות' אשר ייסעו לצד הנהג ברכב ויהוו מעין 'גלגל הצלה' אל מול השוטר.



הקמפיין יעלה לאוויר השבוע, באמצעות משרד הפרסום מקאן תל אביב, תחת המסר: "סע, או שאני יולדת לך באוטו" ויופיע בטלוויזיה, באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות.



הונדה סיוויק TYPE R , משווקת בישראל החל מחודש יוני ומחירה עומד על 289,900₪.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)