אלקון בקמפיין לבריאות העין עם ורדה וריזאל ז'קונט

חברת אלקון המובילה את בריאות העין בעולם יוצאת בקמפיין חדש והומוריסטי לסיסטיין בכיכובה של אשת התקשורת ורדה רזיאל ז'קונט


הקמפיין שיעלה ברדיו "קול ישראל" וברדיו האזורי, באמצעות משרד הפרסום פור, מציג את הפסיכולוגית ואשת התקשורת ורדה רזיאל ג'קונט, כאחת מתוך 30% מהנשים בגילה הסובלות מתופעת עין יבשה



הקמפיין ירוץ תחת הסיסמא "העין יבשה? סיסטיין בבקשה!"

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים