קמפיין מתגלגל: אושרי כהן מביים עבור Inokim

אושרי כהן מביים את שלומי קוריאט, שי מיקה זוכת האח הגדול וכוכבת האינסטגרם נסטיה ליסנסקי לפרסומת חדשה בה הם חולקים עם הצופים חוויות אישיות מהשגרה שהם מנהלים בתל אביב בעזרת קורקינט ממונע.



הקמפיין הופק עבור רשת Inokim יצרנית ומשווקת קורקינטים ממונעים, הוא ממוקד לקהל התל אביבי, אנשי הייטק ולאלו המבקרים בעיר כדרך קבע מאחר וחסימת צירי התנועה לטובת עבודות הרכבת הקלה הזניקו את מגמת השימוש בכלים בעיר.



שלומי קוריאט מספר בקמפיין שהוא מתגורר מחוץ לתל אביב ולמרות שהוא מתחיל את יומו בנסיעה לעיר ברכב פרטי הוא מוותר על הפקקים וחיפוש אחר חניה על ידי השארת הרכב בפתח העיר והתנהלות עם קורקינט שמתקפל בקלות לתא המטען. שי מיקה זוכת האחר הגדול מספרת על משקל הקורקינט שמאפשר גם לנשים לנשוא את הכלי, על אקססוריז משלימים כמו מנעול ותיק נשיאה שמקלים על ההתנהלות וצבעוניות הכלי. נסטיה ליסנסקי, מעצבת האופנה וכוכבת אינסטגרם עם 54 אלף עוקבים, משתפת את הצופים בהתאמת הקורקינט לצרכי היום העמוס בתל אביב עם ריבוי פגישות והשקות. לדבריה אפילו עם אופניים צריך לחפש חניה לפעמים כדי שהעירייה לא תפנה אותם.



לדברי כפיר בן שושן מנכ"ל אינוקים: "אושרי כהן משקף בקמפיין את התפתחות אורח החיים התל אביבי בעזרת כלי התחבורה, אנו בטוחים שגם לאחר פתיחת צירי התחבורה בעיר הקורקינטים ישמשו כתחבורה משלימה בעידן הרכבת הקלה להמשך נסיעה מתחנת הרכבת ליעד הסופי."

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)