קמפיין לעמותת SOS באמצעות למל-כהן


עמותת SOS כפרי הילדים יוצאת בקמפיין לגיוס תרומות. הקמפיין יתמקד בחסויות בערוץ 2 ובסרטונים ברשתות החברתיות. הקמפיין יעלה בתקופת החגים . משרד הפרסום והקריאיטיב "למל-כהן", נבחר להוביל את הקמפיין. הקונספט של הקמפיין יתבסס על רעיון קריאטיבי "גלגל הצלה לילדי SOS " . עמותת SOS


כפרי הילדים יוצאת בקמפיין לגיוס תרומות. הקמפיין יתמקד בחסויות בערוץ 2 ובסרטונים ברשתות החברתיות.



הקמפיין יעלה בתקופת החגים . משרד הפרסום והקריאיטיב "למל-כהן", נבחר להוביל את הקמפיין.



נלי גבע מנכ"ל האגודה:" הקמפיין הוא בעל חשיבות עצומה לרווחתם של ילדי הכפרים. כל תרומה מקדמת אותם ונותנת להם הזדמנות לעתיד טוב יותר. מודעות לכפרים וגיוס תרומות, פועלים ישירות לרווחת ילדים הזקוקים לכך יותר מכל. אנו עוזרים להם , מצילים אותם ממצבים קשים, מעניקים להם משפחה חמה


ויותר מכל- כלים לעתיד עצמאי טוב".




מרי ארועתי שגדלה בכפר מאז היותה בת 11:"כפר נרדים היה הבית שלי. הוא נתן לי ביטחון, הרגשת שייכות ושלא מוותרים עלי בקלות. "


האגודה הישראלית לכפרי הילדים SOS פועלת מזה שלושה עשורים בישראל למען ילדים בסיכון והנה חלק מארגון SOS העולמי. האגודה, הפועלת בשיתוף משרד הרווחה, המפעילה מודל מיוחד של שני כפרים לילדים בסיכון בדרום הארץ (כפר נרדים- בערד) ובצפונה (כפר מגדים- מגדל העמק), המוצאים מביתם על ידי רשויות הרווחה ו/או בצו בית משפט. האגודה מעניקה בית חם לכ- 250 ילדים ובוגרים בכפרים בסביבה תומכת חמה ומשפחתית.




לתרומות: 5621*




ניהול קריאייטיבי: יוסי למל


ארט: עירית עזרא, מאיה זלצר


מדיה: שולי אברהמי


סופרוויזר: יוסי כהן


מפיק: יהונתן ויצמן



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)