אם שותים נוהגים.. קמפיין לתוסף נגד האנג אובר

חברת התרופות "נוה פארמה" יוצאת היום בקמפיין לתוסף התזונה והפיתוח הישראלי "דרינק אובר" להפגת החמרמורת. חגיגות השנה האזרחית מתקרבות אלינו בצעדי ענק ואיתם גם כמויות האלכוהול שיזרמו לאנשים בגוף ויגרמו בסופו של דבר להרבה ימי מחלה ביום ראשון כתוצאה מהנגאובר.



הקמפיין יחשוף לראשונה את הציבור למוצר "דרינק אובר" עם הקראייטיב הפרובוקטיבי : "אם שותים נוהגים לקחת דרינק אובר" להתעורר בלי הנגאובר .


הקמפיין שעלותו עומד על למעלה מ-150 אלף דולר יעלה כבר בסופ"ש הקרוב באמצעות משרד הפרסום חברון זלצמן וייפרס ברחבי הארץ בשלטי חוצות ובעיתונים המובילים.



לדברי ניצן פרימור מנכ"ל נוה פארמה :"על פי מחקרים כלכליים, עלות החמרמורת למשק עומדת על עשרות מיליוני שקלים בשנה, תוצאה של העדרויות מעבודה, ירידה בתפוקה ותאונות דרכים. התכשיר החדש מאפשר להינות מבילוי לילי מבלי לסחוב את הערב ליום המחרת…לחזור במהירות לצלילות ורעננות ובנוסף למנוע את הנזקים הכלכליים של ההנגאובר".



אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)