Fiverr יוצאת בקמפיין גלובלי תחת הכותרת In Doers We Trust

Fiverr , זירת המסחר הגדולה בעולם עבור שירותים דיגיטליים וקריאטיביים ליזמים ועסקים קטנים, מכריזה על קמפיין משולב ראשון מסוגו, " In Doers We Trust " למיתוג מחדש. מטרת הקמפיין הנרחב, הכולל קמפיין חוצות ועדכון נכסי המותג הדיגיטליים, היא עיצוב מחדש של המותג ברוח תנועת ה'יזמות הרזה' ( Lean Entrepreneurship – פירושה לעשות יותר עם פחות ולעשות כל מה שצריך כדי להצליח ולפרוח בכלכלה החדשה) ההולכת ומתרחבת בעולם וחובקת את קהילת Fiverr ואת קהילת היזמים באשר הם. בד בבד עם השקת הקמפיין המרכזי, Fiverr פתחה משרדי מטה חדשים בתל אביב, המאופיינים בעיצוב ותרבות ארגונית ייחודיים, המקדשים את רוח היזמות הן ברמת העיצוב והן בתחושת השליחות וההזדהות עם הקהילה שהם מקנים לעובדי החברה.





קמפיין המיתוג הנרחב והרב ערוצי מבית Fiverr , חורג מכל מסורת שיווק, ומשקף את רוח היזמות הגולמית של אינספור חברי הכלכלה החדשה, תוך שהוא מטיל ספק בתפיסות השגורות והמוכרות ביחס לדרכים לפתח עסק ולהצמיח אותו בצורה יעילה. עבודות הצילום בקמפיין נעשו על ידי שניים מהצלמים הידועים והמוכרים בעולם פלאטון ( Platon ) וסנדרו ( Sandro ), המציגים בצילומי הסטילס חברי קהילה אמיתיים ב- Fiverr . סרטון הווידיאו הנשכני הופק ובוים על ידי אחד מבתי היוצר המובילים בתעשייה – The Directors Bureau . " In Doers We trust " פונה אל קהילות יזמים, בעולם הדיגיטלי ובעולם האמיתי, ברחבי ארה"ב. הקמפיין כולל שיתופי פעולה מרכזיים עם גוגל (יוטיוב) Google (YouTube) , ופייסבוק Facebook , הפורצים גבולות וציפיות בכל הנוגע לתכני וידיאו, וכן פרסום חוצות חדשני על פני תחבורה ציבורית בסן פרנסיסקו ובניו יורק.





בנוסף לפרסום החוצות החדשני, פילוסופיית " In Doers We Trust " תונגש דיגיטלית למשתמשים באמצעות עיצוב מחודש של זירת המסחר, הבלוג ושאר הערוצים החברתיים.





" In Doers We Trust' ' הוא הרבה יותר מקמפיין יפה עם קופירייט מחוכם״," מסר מיכה קאופמן, מנכ"ל Fiverr . "הרגשות אליהם אנו מתחברים מגדירים את המחשבה והלך הרוח של היזמות הרזה (lean entrepreneurship) ושל אלה המייצגים אותה, בדרכים שלא נעשו מעולם. בנוסף לעובדה שהתרבות הארגונית של Fiverr היא שם נרדף לגישה ולמנטליות הזאת, התברכנו בעמדה ייחודית המאפשרת לנו לחזות ממקור ראשון, בכוח ההשפעה שיש לקהילה שלנו ולקהילות הדומות לה. אנו נרגשים לשתף את המסרים הללו עם העולם.



השקת הקמפיין בעלות של מיליוני דולרים, הוא רק סממן אחד לתנופה העצומה בה נמצאת Fiverr . עם זירת המסחר הגלובלית והקהילה שצמחה לממדים ההופכים אותה לתנועה בזכות עצמה, Fiverr ממשיכה בתוכניות לצמיחה והתרחבות. ביטוי נוסף לכך הוא השקת המטה המרכזי החדש שלה בבניין ההיסטורי ״בית האיכרים״ בלב ליבה של תל אביב. המשרדים החדשים נפרסים על פני 3,600 מ"ר בשבע קומות, וכוללים כ- 40 חדרי ישיבות, חדר כושר מאובזר, קפיטריות, ואזורי פנאי. חללי המשרד שונים וייחודיים, ומשלבים חללים משותפים פתוחים לצד חללים פרטיים, בכדי ליצור סביבה המאפשרת מיקוד, יצירתיות ושיתופי פעולה בין העובדים.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)